Etiket: hzisa
Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Bereket Dağından Düşünceler
27 Ağustos 2020
Kültür
Bereket Dağından Düşünceler için yorumlar kapalı
onurkayikci
İsa Mesih’in en ünlü vaazı. kapağında böyle yazıyor. bu kitabı kadıköy de bir kiliseden aldım. önüne dizmişlerdi. ücretsiz demişler, yanına bağış kutusu koymuşlar, iki lira da bağışladım. Türkiye nin batısına giderseniz koca bir Hristiyan dünyası var, onların kültürünü de tanımak lazım. bu arada hristiyanlığı kabul etmek isteyen daha özgür yaşamın bu dinden geçtiğini düşünen istanbul sözleşmeciler, size müjdem var sıkı durun. Hz. İsa boşamayı yasaklıyor, dul kadınlarla evlenmeyin diyor. haydi buyrun geçin, ama tabii ki batı dünyasında da hristiyan bir yaşam söz konusu değil, ama böyle zanneden istanbul sözleşmecilere duyurulur. Hz. İsa önce doğru olun diyor. kitap güzel, hristiyanlığı tanıma şansı veriyor….
Bu arada google dan basit bir araştırma yaparsanız dünyanın da sadece yüzde 23 ünün müslüman olduğunu görürsünüz. peki geri kalan hristiyan mı, yoo hayır. uzakdoğu da başka inançlar mevcut. tüm inançlara saygılı olmalıyız bence…
hristiyanlıkhzisaistanbulsözleşmesikitapyorum