Etiket: avro
Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Faiz kararı
20 Kasım 2020
Havadan Sudan
Faiz kararı için yorumlar kapalı
onurkayikci
Berat albayrak ın istifası sonrası düşüşe geçen dolar ve euro kuru, merkez bankasının faizi yükseltmesi sebebiyle 8.5 tl den 7.6 seviyelerine geriledi. umarım bir çok ürüne gelen zamlar geri alınır. zaten cep telefonu fiyatları geri gitmiş bile. sıra şimdi araba fiyatlarında…
İnsanlar bir hafta baktı. faizdeki 1.5 puanlık artış anca enflasyon oranını karşılıyor. tekrar parasının değerini korumak isteyen dolara hücum etti. haklılar. dolar şu an 8 tl seviyesine geri geldi. bu arada geçen sene dolar 6 tl iken aldığımız 32 gb vestel telefon benzerleri şu an piyasada 1900 tl ye satılıyor. böyle bir zam görülmedi. keza araba fiyatlarından da hem artan vergiden hem kurdan kaynaklı feci bir zam olayı var. iktidarın umrunda değil hiç bir şey. hiç bir şeye para vermeyen adamlar zam takar mı, zaten hayatları bedava, mecliste 3 çeşit yemeği 3 liraya yiyorlardır allah bilir…
avrodolareurofaizkur