Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
- Vedat Milor’un önerdiği en iyi lahmacuncu
- Yaz geldi Beltur’da fiyatlar nasıl?
- Milli takımdan erken veda
- Üsküp tam bir Avrupa başkenti
- Yapay zeka ile alışveriş
- Müzik işini Spotify ile çözdüm
- Sistem denemek için sistem lazım
- 2026 Dünya Kupası heyecanı devam ediyor
- Tor Tarayıcı ile 1080p Youtube
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
Dijital pazarlama
dijitalpazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
Windows 11
windows11
xiaomi
yapay zeka
Yapayzeka
yasaklar
yorum
youtube

Torku Frema Fakirler için mi?
18 Ocak 2025
Alışveriş
Torku Frema Fakirler için mi? için yorumlar kapalı
onurkayikci
arkadaşlar gıda dedektifi yayınlarında torku frema nın (önceden yüzde 2 fındık püresi varmış sonra yüzde 4’e çıkmış) alt gelir grupları için üretilmiş aromalı fakir ürünü gibi bazı yayınlarını gördüm. yani yayınlardan ben öyle algıladım. buna gerekçe olarak da torku banada da daha fazla fındık var deniyor.
ben daha önce de dedim. bence fındık oranı artıkça ürünün lezzeti artıyor diye bir durum yok. bence hatta fındık oranı arttıkça ürün tadı yumuşuyor. ben beğenmiyorum yani.
milka nın ithal gelen kakao fındıklı kremasında bile yüzde 5 fındık yazıyor.
önemli olan tadı tutturmak bu kremalarda. bize ankara da serpme kahvaltıda getirmişlerdi. yoğun çikolataydı ve gayet güzeldi…
fındıkfremakakaokrematorku