Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Faiz oranına tepkiler
19 Mart 2021
Havadan Sudan
Faiz oranına tepkiler için yorumlar kapalı
onurkayikci
akp iktidarı faizi arttırarak sıcak parayı türkiye ye çekip dolar kurunu düşürmeye çalışıyor. bazı muhalifler dünyanın hiç bir yerinde böyle faiz yok diye eleştiriyor. bence bu haksız bir eleştiri, çünkü dünyanın çoğu ülkesinde de bizdeki gibi enflasyon oranları yok. enflasyonun yüzde 12-12,5 çıktığı ülkemizde faizin puan olarak enflasyonun üzerinde olması gayet normal. bazı işverenlerin ücretlere yüzde 20 zam yaptığını da düşünürsek bu faiz oranları normal bence. bloomberg ht de bir uzman biz de dünyanın tersine faiz yükseldikçe büyümü artıyor diyor. ben de katılıyorum bu görüşe, bizim faizi düşürmemiz için önce enflasyonu düşürmemiz lazım, bu da önümüzdeki 5 yıl için olabilecek gibi gözükmüyor….
bu arada erdoğan merkez bankası başkanını değiştirdi. gelen üç ay dayanmıyor. ama benim kanımca enflasyon olan yerde faiz hep olacak, buna önlem başkan değiştirmek olmamalı…
dolarfaiz