Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Yaz geldi Beltur’da fiyatlar nasıl?
- Milli takımdan erken veda
- Üsküp tam bir Avrupa başkenti
- Yapay zeka ile alışveriş
- Müzik işini Spotify ile çözdüm
- Sistem denemek için sistem lazım
- 2026 Dünya Kupası heyecanı devam ediyor
- Tor Tarayıcı ile 1080p Youtube
- Hangi ofis programını kullanmalıyım?
- Kuzey Makedonya, 5-7 Haziran 2026
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
Dijital pazarlama
dijitalpazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
Windows 11
windows11
xiaomi
yapay zeka
Yapayzeka
yasaklar
yorum
youtube

Volkswagen sevdası azarlır mı
30 Ocak 2021
Havadan Sudan
Volkswagen sevdası azarlır mı için yorumlar kapalı
onurkayikci
Devlet bir kararname yayınlamış. volkswagen in türkiye de fabrika kurmaktan vazgeçmesinden sonra artık kamu kurumlarında volkswagen araç kullanılmamasıyla ilgili. iyi de yapmışlar. passat gibi bir araç yerine renault talisman ve ford mondeo önerilmiş. devlet volkswagen sevdasından vazgeçti, ama türk milleti vazgeçebilecek mi. bugün volkswagen hurda satsa sırf alman malı diye alacak onbinlerce türk olduğu kanaatindeyim. alman sevdası. halbuki iyi bir araç değil. almanya nın ikinci sınıf arabası, seat skoda zaten batmış, avrupa nın üçüncü sınıf arabaları. bizim millet sırf volkswagen grubu olduğu için alıyor. bence artık millet de bu sevdadan vazgeçmeli. ne araba alırsanız alın, şunu unutmayın ki 5 yıl sonra ikinci el, 10 yıl sonra hurda zaten… bir de unutmayın ki volkswagen bir kaç yıl önce araçların egzoz emisyon değerleriyle oynayıp, dünyaya zehir satan araçlar sattı. tahminimce bunlar dünyada toplatıldı, ama bizde yollarda geziyor…
volkswagen