Etiket: franzkafta
Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Franz Kafka – Açlık Sanatçısı
11 Ekim 2020
Kültür
Franz Kafka – Açlık Sanatçısı için yorumlar kapalı
onurkayikci
Franz Kafta nın açlık sanatçısı adlı kitabı satın aldım. kitap ciltli yapılmış, fiyat 9 lira, koridor yayınlarından çıkmış. okuduktan sonra yorumlarımı yapacağım…
Kitapta kısa hikayeler. Edebi açıdan yazılışı güzel, yıllar önce yazılmış hala okunabiliyor. Kafka gibi yazarların hikayelerinde tasvirler çok güzel yapılmış, hikayeler sizi yaşanan zamana götürüyor hatta, insan oğlunun doğası da değişmediği için konular hala güncelliğini koruyor.
Günümüz yeni yetme kadınlığı özümseyememiş (*) f.a. ve a.t.k gibi yazarların bullshit (saçma) kitaplarına para verip aldığım ve zamanımı verdiğim için kahroluyorum. Böyle insanlar değerli yazarların olduğu bir piyasada okuyucunun önüne yazar olarak çıkartılmamalı. 15 liralık kitapları gibi ucuz zihniyetleri de var çünkü…. bir de o erkek yazıcı m.ç.a. nin kitabı tam rezillikti.
Benim okuduğum kitaplar hakkında kısa, net yazdığım yazılar, kitabı beğendiğimi gösterir, eğer satırlar boyu eleştirmişsem o kitabı demek ki beğenmemişim…
Kitabı bitirdim. böyle bir eseri okumak ve arşiv için saklamak gerçekten güzel….
(*)f.a. : feyza altun, a.t.k.: aslı t kızmaz, m.ç.a: miraç çağrı aktaş
açlıksanatçısıfranzkaftakitapyorum