Kategori: Spor
Antalya-Göztepe
Bizim maçların piyasası yok dedim ama Antalya-Göztepe kupa maçını izledim, gayet güzeldi. 3-3 bitti.
İtalya Kupası
Trt italya kupası maçlarını almış. Torino-fiorentina maçı var. Bu maç varken kim seyreder a spor da türkiye kupasında cartcurtspor-pırpırspor maçını. Piyasası yok bizim ligin. Sadece üç büyük (ve de trabzon) için oynanıyor zaten tr maçları….
Fener’in hali
Dün fenerbahçe deplasmanda antalya ile 0-0 berabere kalarak ligin ilk devresini sondan ikinci sırada tamamladı. Fener düşme hattına girdi yukarı çıkamıyor. Ben ömrü hayatımda fener’i bu durumda görmedim. Galatasaray ise Sivas’ı 4-2 yenerek averajla ilk devreyi 5. sırada tamamladı.
Beşiktaş’ın hali
Farketmişsinizdir bu aralar spor yazılarına merak sardım. Ben de bir şeyler yazmak istiyorum bu konularda. Cimbom’la dalga geçen Beşiktaş dün Kasımpaşa’ya Recep Tayyip Erdoğan Stadında 4-1 yenildi. Yalnız Beşiktaş’ın kadrosunda 2 sene üst üste şampiyon olan takımdan eser yok. Sanki kupa maçına çıkar gibi geç ve yabancılardan kaçmayıp kalan oyuncularla sahaya çıkmış. Ee sonuçta bu skor ortaya çıktı. Şaşmamak lazım. Bu arada Yıldırım Demirören’in Şenol Güneş’e milli takımın başına geç dediği de konuşuluyor.
Kupa
Dün akşam Galatasaray kendi sahasında Keçiörengücü ile oynadığı kupa maçında 1-1 berabere kalarak Türkiye Kupasında son 16 takım arasına kaldı. Galatasaray’ın gençlerine fırsat verildiği maç yoğun yağmur altında oynandı. Başakşehir’in de turu geçtiği etap da sırada Fenerbahçe-Giresun maçı var. Geçen yıl Fener maçında Beşiktaş sahadan çekildiği için kupada yok. Beşiktaş’ta bu sene büyük bir çöküş var.
Değer
Anlamını bilmeyen, değerini de bilemez. Trabzon’la son dakika beraberliğe sevinen beşiktaş, başakşehir maçından sonra rakibimizle 8 puan farkı koruduk diyen abdurrahim albayrak, kendi sahasında erzurum u yenemeyen fener… O içi boşaltılmış borca batmış üç büyük takım… Ya galatasaraylı olarak benficalılara twitter dan laf yetiştirmeye utanırım, bu takım milan ı, dortmund u, juventus u devirmiş köy takımının taraftarının seviyesine düşmüş. En güzelini erman hoca söyledi, sanki tayyip erdoğan mı var var ın başında başakşehir yürüdü, üç büyük batmış…
Köy takımları
Galatasaray’la dalga geçerken Beşiktaş kendi dengi olan köy takımlarının olduğu UEFA Avrupa Ligindeki grubunda son maçında kendi sahasında Malmö’ye 1-0 yenilerek Avrupa kupalarına veda etti. Galatasaray’ın eleştiriyorum, ama Beşiktaş finallere çıkmayı bile başaramadı. Querasma’nın kırmızı kart görüp kaçtığı maçta bu mevcut oyuncularla Beşiktaş’ın işi gerçekten çok zor. Şenol Güneş zaten o takımı finallerde yürütecek bir hoca değil. Bankocu hoca. Elinde iyi oyuncu varsa başarılı yoksa pasif kalıyor. Fenerbahçe de dün yenilmesine rağmen önceden topladığı puanlardan ötürü Galatasaray gibi finallerde devam etti.
Miras yedi
Galatasaray tamamen geçen seneki başarılarının mirasını bu sene yiyor. Porto’ya 3-2 yenilmesine rağmen, Lokomotif’in Schalke’ye 1-0 yenilmesi sonucu UEFA Kupası finallerine kalması tamamen bunun göstergesi. Galatasaray bir de penaltı kaçırarak beraberlik şansını tepiyor. Böyle maçlarda yakaladın mı atacaksın. Forvet sorunu ciddi olarak gözüküyor. Galatasaray bulduğu pozisyonları değerlendiremiyor. Fatih Terim maç sonrası Fener maçından sonra Galatasaray’ın başına gelenleri (hakem kararları) görüyorsunuz dedi. Kesinlikle haklı cim bom’un ayağını kaydırdılar. Fatih Hoca devre arasında transferler yapacağız dedi. Bekliyoruz. Ama herşeye rağmen Avrupa Kupalarında devam vizesi aldı. Galatasaray Avrupa Kupalarının tadı tuzu. Umarım Uefa Kupasında başarılı olur…
Olmaz olsun
Fener’in Akhisar’a 3-0 yenilmesiyle küme hattına düşmesi Galatasaray’ın halini unutturdu. Daha doğrusu Galatasaray’a yapılanları unutturdu. Son maçta Erman Hoca’nın dediğine göre yine penaltısı verilmedi. Yedinciliğe geriledi. Fener bitmiş, cim bom’un ise ayağını kaydırdılar. Futboldan soğuttular. Büyük kulüpler borç batağında. Anadolu kulüplerindeki yabancı futbolcu kalitesi büyük kulüpleri aratmıyor. Acaba kim şampiyon olacak. Yalnız bence fener çökünce cim bom da çöküyor. Kelebek etkisi oluyor.

Mesut Özil vakası
18 Ocak 2019
Spor
Mesut Özil vakası için yorumlar kapalı
onurkayikci
Arda Turan’ın ardından Mesut Özil’de Arsenal’da çöküş içinde. Demek Alman vatandaşlığı da adamı kurtarmıyor. Ama benim kişisel kanım artık o tarz futbolcu kalmadığından bu oyuncular bu halde.