Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Yaz geldi Beltur’da fiyatlar nasıl?
- Milli takımdan erken veda
- Üsküp tam bir Avrupa başkenti
- Yapay zeka ile alışveriş
- Müzik işini Spotify ile çözdüm
- Sistem denemek için sistem lazım
- 2026 Dünya Kupası heyecanı devam ediyor
- Tor Tarayıcı ile 1080p Youtube
- Hangi ofis programını kullanmalıyım?
- Kuzey Makedonya, 5-7 Haziran 2026
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
Dijital pazarlama
dijitalpazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
Windows 11
windows11
xiaomi
yapay zeka
Yapayzeka
yasaklar
yorum
youtube

Virtual Box’tan yazıyorum
16 Şubat 2026
Teknoloji
Virtual Box’tan yazıyorum için yorumlar kapalı
onurkayikci
bu gönderiyi virtual box üzerinde kurulu windows 10 iot enterprise ltsc’deki indirdiğim google chrome’dan yazıyorum. standart gelen edge ile yazamamıştım. copliot da yükledim.
abuk sabuk kırpılmış sürümler yüklemek yerine windows’un ltsc sürümlerini yüklemek daha mantıklı ve verimli gördüğüm. window 11 için de bu ltsc sürümleri mevcut… mesela windows xlite isimli bir proje var. bir iso indirdim. sanal makine açmadı. kursan kim bilir ne sorunlar çıkacak. tiny11 de türkçe dil paketini yüklememişti. copilot’a sordum. sadece tiny11 tavsite ediyor kırpılmış windows sürümleri içerisinde. ama bence tercih ltsc sürümler olmalı. bu arada enterprise olanlar uzun süre destek alıyor. 10 yıl.
chromevirtualbox