Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Samsung Tablette oluşan sarı çizgi
29 Mayıs 2025
Teknoloji
Samsung Tablette oluşan sarı çizgi için yorumlar kapalı
onurkayikci
arkadaşlar yaklaşık 3 yıl önce bir Samsung Galaxy Tab A7 tablet almıştım. Ekranda çift tarafta sarı bir iz oluştu. İnternette resmi sitede yazılım güncelleme ile ilgili bir sorun olabilir diyor. Ekran görüntüsü alın yada resim çekip kontrol edin diyor. Samsung’a karşı inancım kırıldı. Ekran değişimi yaklaşık 1500 TL gibi gösteriyor. Dolar kuru 39 TL. Bir daha Samsung tablet almam çok net..
Satın aldığım Media Markt’a sordum, servise gösterebilirsiniz dediler. Samsung mağazasından da servisin yerini öğrendim. Demek sadece cihaza yazılım güncelleme vermek yeterli değil sağlam donanım da kullanmak gerekli. Samsung telefon alacaktım vazgeçtim. Zaten kalitesi düşük Samsung’ların…
cihazı garantisi bittiyse çöpe atına getiriyorlar. Bu Samsung tableti alırken Media Markt çalışanı neredeyse kendi fiyatı kadar ekran kırılması için sigorta satmaya çalışıyordu. Ne gerek var demiştim. Arkadaş abi bu cihazı 2 yıl kullanırsın en fazla demişti. 3 yılı geçti hatırladığım..
cihaz 3gb ram zaten ciddi oranda yavaşladı. her android güncellemesi ayrıca içine ediyor. belki bu android gücellemesi de ekran görüntüsünün içine etmiş olabilir. samsung güncelleme veriyor ama cihaz ile optimize çalışmıyor. zaten ben android tv box aldım. artık youtube’a tv’den giriyorum. tableti sadece zoom gibi toplantılar için kullanıyorum. bazen de seminerlerde kullanıyorum. bir işim yok zaten. 4gb ram’li android güncellemesi almayan xiaomi telefonun çok daha akıcı çalışıyor. bu arada tablette microsoft launcher yüklü. çünkü samsung’un görev çubuğu getiren arayüzü gerçekten bitik.
bot cihaz yaparım tableti olmadı. ama bit pazarlarında ne tabletler görüyorum hala çalışıyor. samsung galaxy tab a7’nin bu hale gelmesi gerçekten çok yazık…
samsungTablet