Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
- Vedat Milor’un önerdiği en iyi lahmacuncu
- Yaz geldi Beltur’da fiyatlar nasıl?
- Milli takımdan erken veda
- Üsküp tam bir Avrupa başkenti
- Yapay zeka ile alışveriş
- Müzik işini Spotify ile çözdüm
- Sistem denemek için sistem lazım
- 2026 Dünya Kupası heyecanı devam ediyor
- Tor Tarayıcı ile 1080p Youtube
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
Dijital pazarlama
dijitalpazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
Windows 11
windows11
xiaomi
yapay zeka
Yapayzeka
yasaklar
yorum
youtube

Milka Kakaolu Fındık Kreması da zararlı o zaman
31 Ekim 2024
Alışveriş
Milka Kakaolu Fındık Kreması da zararlı o zaman için yorumlar kapalı
onurkayikci
kanola yağı benim bildiğim 2. Dünya savaşınsa Kanada da tank tamirinde kullanılmış, sonra elde kalınca gıda da kullanılmaya başlanmıştır.
Uzun süre aşırı yüksek sıcaklıklara maruz bırakılan kanola yağlarını tüketmek, bireylerin zararlı trans yağ tüketimlerini artırabilir. Bu durum bireylerde kalp hastalığı riskinin artmasına da yol açabilir. Kanola yağı gibi tekrar tekrar ısıtılan yağlarda serbest radikaller gibi zararlı bileşikler bulunur.
bu bilgiyi de alıntıladım.
arkadaşlar Milka kreması için sadece yüzde 5 fındık, kanola yağı, ayçiçeği 🌻 yağı ve aroma vericiler var. Ama gıda dedektifine sorarsanız bir tek Ülker çokokrem zehir saçıyor…
ben bu tarz kremaları incelediğim için aslında çoğu aynı içerikleri taşıyor. Bence kanola yağı hiç kullanılmamalı. Ayrıca Milka krema yaklaşık 3 katı daha pahalı ve Belçika’dan ithal. Ürün bu paraya asla alınmaz.
ben daha çok fiskorella alıyorum. Onda palm yağı yok, yüzde 5 fındık. Ama Ülker çokokrem e de gereksiz saldırı var bence…
fındıkfındıkkremaKakaolukremaMilka