Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Türkiye’deki yasaklara gençlerin yorumları
7 Ağustos 2024
Havadan Sudan, Teknoloji
Türkiye’deki yasaklara gençlerin yorumları için yorumlar kapalı
onurkayikci
değerli dostlar gençlerin yayınlarında Instagram yasağı, yurtdışından ürün getirme yasağına dair hükümet yetkililerine bir çok eleştiri var. Ama kendilerini üzdükleriyle kalıyorlar çünkü gördüğüm kadarıyla iktidardaki kişilerin zerre umrunda değil.. Ama ilk kez böyle büyük bir tepki görüyorum, bunun sebebi de 2000 doğumlular artık hayata dahil oldu ve özgürlüklerinin kısıtlanmasına tahammül etmek istemiyorlar.. Bence daha çok yasak gelecek, arada da sus payı olarak halka dağıtılacak ufak teşvikler ile durum idare edilecek iktidar tarafından. Asla bırakmak istemeyecekler… Gençlerin isteklerini görünce onlara açık açık sen hayatın dışında kal bu bizim oyunumuz deniyor…. Siyasi konuları hiç sevmem ama her yana bulaştı vıcık vıcık maalesef…
konuya şu açıdan bakmak gerek. Bazı kişilerin potansiyelini kullanmasını olanak vermiyor Türkiye. Yani muhattap kendini atama ile üst mevkiye attatmış ama seviyesi yetmiyor. Ha mesela bilim adamları bu gibi ülkelerden niye gider. İmkan yok buralarda adamın beklentisini karşılayacak bir yapı yok. Bu 5g yi bir Türk bulmuş, burada kabul ettirememiş Çinlilere satmış. Bunun gibi. Türkiye hala 5g yi kullanamıyor. Ülkede şartlar elverişli değil… Gençlerin isyanı buna bence…
türkiyeyasaklar