Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Tor Tarayıcı ile 1080p Youtube
- Hangi ofis programını kullanmalıyım?
- Kuzey Makedonya, 5-7 Haziran 2026
- Sabiha Gökçen Havalimanında kazık fiyatlar
- TP Link internet menzil arttırıcı
- Sadece radar koymakla olmuyor
- Antalya’da 3 te bir fiyatlar
- İstanbul’daki kişiler Yunanistan şehirlerine niye gidiyor?
- Antalya Belek Turizm Merkezi, Mayıs 2026
- Windows 10 ESU Ekim 2026’da bitecek
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chromeos
chromeosflex
Dijital pazarlama
dijitalpazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
laptop
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
Windows 11
windows11
xiaomi
yapay zeka
Yapayzeka
yasaklar
yorum
youtube

Ayakkabı sorunu
21 Mayıs 2021
Alışveriş
Ayakkabı sorunu için yorumlar kapalı
onurkayikci
geçen gün bahsetmiştim. kinetix bir ayakkabı almıştım. ayakkabı gıcır gıcır sağlam hiç bir sorun gözükmüyor. ama yürürken parmağımda bir yanma oluyor. doktora soracağım bakalım ayağımda sorun mu var. ama ayakkabıyı çıkartınca sorun geçiyor. belki ayakkabı yürüyüş için uygun değil. neyse decathlon un internet sitesinde 115 tl ye quechua bir ayakkabı gördüm. tabanı darbe emicili diyor. onu sipariş verdim. ulaşım süresi 5 gün diyor. bakalım bekliyorum. kinetix i ihtiyacı olan birine bağışlayacağım. belki benim ayağıma uygun değil. görünüşte hiç bir sorun gözükmüyor çünkü…
bugün decathlon dan aldığım eski ayakkabımı giydim, yürümemde sorun olmadı. kinetix multima ile iki adım atamıyordum. belki benim ayağıma sorun oldu. ihtiyacı olan birine vereceğim o ayakkabıyı. yalnız aşağıdaki yazılarda var. kinetix trendyol da 90 küsur artı kargoya satılıyordu. ben kargo dahil flo dan 75 tl ye aldım. eğer 90 küsur liraya alsaydım ve bu yürüme sorunu olsaydı tam kafayı yerdim herhalde…
decathlon un ayakkabıları geldi, giydim sorun yok. biri quechua diğeri newfeel marka. parmağıdaki acıma geçmeye başladı. kinetix ten oldu demek. ama başkasının ayağında da olacak diye bir durum yok, benim ayağımda oldu kinetix le bence. ihtiyacı olana vereceğim ayakkabıyı..
ayakkabıkinetixquechuasporayakkabıyorum