Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Bilim kurulu
15 Mayıs 2021
Havadan Sudan
Bilim kurulu için yorumlar kapalı
onurkayikci
tam kapanmanın sona ermesine 2 gün kaldı. bilim kurulu üyelerinden biri açılma kademeli olmalı bir çok sektör açılmamalı diye çıkmış televizyona yorum yapıyor. muhtemelen devletin bir yerinde maaşlı doktor. diyemiyor ki hükümet aşılamayı genele yayamadı, eleştiremiyor, olayın vebalini millete yüklüyor. sinovac ve sputnik v aşıların türkiye de üretime geçmesi bile 4-5 ayı bulacak deniyor. bu anlaşmalar çok daha önce yapılmalıydı. geç kalındı. milletin dükkanını, işyerini kapatıp gestapo önlemleri uygulamak çözüm değil. bilim kurulu da boş konuşuyor. akp iktidarı korona sürecinde çok etkisiz kaldı. aşılama genele yayılamadı, bu sebepten olan kapanmalarda esnaf büyük zarar gördü. sonuç itibariyle kimsenin kimseye helallik verecek hali yok bu durumda… millete abuk sabuk höt zöt uyarılar vereceğinize enerjinizi yerli aşı üretimine harcasanıza, hayret bir şey yahu..
bu arada sağlık sisteminin nesi iyi, çökmüş durumda, devlette bir sürü bölümde doktor yok, mhrs randevuları kapalı. benim sağlık ocağımı habersiz başka yere vermişler düzeltemiyorum. mhr numarası cevap vermediği için muhattap bulamıyorum. 2 senede çökertti akp sağlık sistemini…
bilimkurulukoronakoronavirüs