Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Galatasaray 3 – Beşiktaş 1
9 Mayıs 2021
Spor
Galatasaray 3 – Beşiktaş 1 için yorumlar kapalı
onurkayikci
Galatasaray sahasında beşiktaş ı güzel bir oyun neticesinde 3-1 mağlup etti. bu sonuç ne yaptı derseniz, son 2 maça girerken lige biraz daha heyecan kattı. beşiktaş hala lider, fener 2., galatasaray 3. bu sonuç galatasaray ın şampiyonluğuna yeter mi belirsiz. zamanından çok lüzumsuz kaybedilen puanlar, tabii beşiktaş a yapılan hakem kıyakları da onları lider tuttu. göreceğiz artık. en azından cim bom pes etmedi.. uzun süredir futbol yazmıyordum, yazacak 2 satır konu oldu en azından…
beşiktaşlı yönetici maçtan sonra çıkmış hazımsızlıkla beşiktş bu günlere herkese rağmen geldi diyor. kıyaklarla buraya kadar geldi. tam tersi galatasaray ayak oyunlarıyla 3. lüğe düştü.
fatih terim de çok önemli bir hoca herkes kabul etmeli.. bu maçı da iyi analiz etmiş…
beşiktaş ın havasını aldık o yeter. yok yenilmez armadaymış cart curt. şampiyon olamazsak bile derbi performansımız bu sezonki gayet iyi.
beşiktaşfenerbahçegalatasarayşampiyon