Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- Golf Ülker Metro Dondurma
- Open shell’i sildim
- Görüntü yüzde yüz olmamak ile birlikte düzeldi
- Chat GPT bana kot pantolon aldı
- Aralık dışında – out of range uyarısını nasıl geçerim
- Dünya kupasına galibiyetle veda
- Windows 11 iot kurarken sistem bozuldu
- Windows 11 iot enterprise ltsc’yi sanal makineye yükledim
- Spotify dinleme listeleri nasıl?
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
dijitalpazarlama
Dijital pazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
windows11
Windows 11
xiaomi
Yapayzeka
yapay zeka
yasaklar
yorum
youtube

Teşekkürler gittigidiyor
1 Mayıs 2019
Alışveriş
Teşekkürler gittigidiyor için yorumlar kapalı
onurkayikci
Gittigidiyor yaşanan sıkıntılı süreçle ilgili hediye çeki verdi. Barıştık…
Süreçle ilgili kısa bir bilgi vereyim. Gittigidiyor üzerindeki sporthink mağazasından bir hummel commet (kenarları kırmızı olan) spor ayakkabı aldım. Ayakkabının iki günde o kırmızı iç derileri döküldü. Ayakkabıyı geri gönderdim. Para iadesi istedim. Firma bana hummel ın para iadesi yapmayacağını değişim yapacağını söyledi. Önce ayakkabıyı hummel a yolladılar. Hummel kusuru kabul etti. Farkı verdim. Başka bir hummel istedim sporthink ten. Ayakkabı geldi. Fakat ufak bir defosu vardı burun kısmında, tabi sinirimin tarifi yok. Uğraşamadım. Ayakkabıcıya orayı boyattım, öyle kullanıyorum. Bu arada gittigidiyor dan aradılar, hediye çeki verdiler. Onunla da bir kot aldım. Kot republic marka, kalitesi fena değil. Kısaca süreç bu, ama süreçteki sinir katsayımı anlatamam size. Hummel da çok iyi bir marka değil bence, almış bulundum. O kadar paraya değer mi derseniz, soru işareti tamamen…
Şikayetvar a da gittigidiyor la ilgili şikayette bulunmuştum, bunun üzerine aradı gittigidiyor. Ben de teşekkür yazısı koydurdum çekten sonra.
Tüketici hakem heyetine de şikayet ettim bu süreçte, fakat sporthink in gönderdiği fatura silik ve okunaksız olduğu için eksik evrak dediler.
Ama süreci kendi çabalarımda çözdüm..
gittigidiyorhummelsporthink