Hakkımda
Onur Kayıkcı
İlk İnternet sitemi yapalı 20 yılı aşmış. Bu sitede havadan sudan yazılarım yer almaktadır. Tüm içerikler kendime ait olup sponsorlu içerik yoktur. görsel içerikler için aşağıdaki simgeden instagram hesabıma bakabilirsiniz. Linkler aşağıda!
iletisim@onurkayikci.com
Son Yazılar
- windows iot enterprise ltsc 10 mu 11 mi?
- Vedat Milor’un önerdiği en iyi lahmacuncu
- Yaz geldi Beltur’da fiyatlar nasıl?
- Milli takımdan erken veda
- Üsküp tam bir Avrupa başkenti
- Yapay zeka ile alışveriş
- Müzik işini Spotify ile çözdüm
- Sistem denemek için sistem lazım
- 2026 Dünya Kupası heyecanı devam ediyor
- Tor Tarayıcı ile 1080p Youtube
Etiketler
amazon
anadoluüniversitesi
android
antalya
açıköğretim
beşiktaş
Chatgpt
Chromeos
chromeosflex
Dijital pazarlama
dijitalpazarlama
eticaret
eğitim
facebook
fatihçoban
fenerbahçe
galatasaray
google
hummel
instagram
kitap
KKTC
korona
koronavirüs
kıbrıs
linux
mediamarkt
microsoft
mint
Pardus
samsung
sosyalmedya
Tablet
telefon
türkiye
windows
windows10
Windows 11
windows11
xiaomi
yapay zeka
Yapayzeka
yasaklar
yorum
youtube

Chrome ve Edge tarayıcılarında son durumlar (ve Opera)
11 Şubat 2024
Teknoloji
Chrome ve Edge tarayıcılarında son durumlar (ve Opera) için yorumlar kapalı
onurkayikci
arkadaşlar edge e entegre co-pilot geldikten sonra tarayıcı yavaşladı. ben edge kullanıyordum, şimdi chrome a kaydım. chrome da da şöyle bir saçmalık oldu güncelledikten sonra giriş yapmanı istiyor, yada misafir modunda geziyorsun.
eğer mobil cihazdan kullanıyorsan chrome u ve bu giriş yapılan bir android ise zaten google seninle ilgili her türlü bilgiyi topluyor.
bu konu ile ilgisi yok ama mobilde bazı siteleri chrome yamuk açarken ekrana sığdıramazken, şifre ile içeri girdikten sonraki arayüzler, bu sayfaları edge düzgün açarken. bazı url yönlendirme domain lerini edge mobilde hiç açmıyor….
internet tarayıcı zaten microsoft un uzmanlık alanı değildir. hiç beceremedi. taa windows 95 varken internet explorer çökerdi herkes netscape tarayıcı kullanırdı. 30 yıl geçti hala bu işi çözemedi microsoft…
daha sonra opera broweser ı da indirdim. güzel bir arayüzü var. ama şu an google a gelen kullanıcı giriş ekranlı açılıştan sonra en sade tarayıcı microsoft edge tarayıcı.
opera yı ben Kali linux u siteden indiremeyince utorrent programını kurarken indirdim, onunla beraber geldi. Bu arada opera tarayıcıda entegre ücretsiz VPN hizmeti var. Ha yarın öbür gün yasak gelir mi ona da bilemem. Teması da güzel. WhatsApp ve Facebook Messenger ı indirmeniz durumunda tarayıcı üzerinden tek tıkla görebilirsiniz, ayrı düğmeler var entegre…
chromeedgegooglemicrosoftoperatarayıcı